معرفی برند تکنو ایرانی و انواع مدل های موجود

معرفی برند تکنو ایرانی و انواع مدل های موجود

 

به گزارش جنرال حیدری در این مقاله قصد داریم به محصولات برند تکنو ایرانی پرداخته و تولیدات این شرکت را، از جمله اجاق گاز تکنو به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

بهتر است بگوییم دو نوع برند تکنو در ایران در حال فعالیت هستند که یکی در داخل کشور فعالیت میکند و دیگری نمایندگی تکنوایتالیا در ایران میباشد و محصولات این برند را در کشور عزیزمان ایران به فروش میرساند و تمامی محصولات این برند وارداتی هستند.

 

این مقاله مربوط به نوع اول میباشد که تولیدات کشور ایران است، از جایی که جنرال حیدری از 90درصد برند های ایرانی حمایت میکند تا بتوانیم کالاهای ایرانی با کیفیت اصلی را خدمت مشتریان محترم ارائه دهیم.

(در پاراگراف بالا گفتم کالای ایرانی اصلی؟ مگه کالای ایرانی تقلبی هم داریم؟ بله داریم متاسفانه که در آینده خیلی نزدیک مقاله ای در این مورد تقدیم نگاه زیبایتان میکنیم.)

 

خب از بحث اصلی دور نشیم...

از محصولات ایرانی تکنو میتوان به چایساز، اجاق گاز، یخچال فریزر، توستر، مخلوط کن و... اشاره کرد که این مقاله مربوط به اجاق گاز های برند تکنو میباشد.

تمامی محصولات تکنو گواهی استاندارد ملی را دریافت کرده اند و به صورت رسمی ثبت شده و کد استعلام را دارا میباشند.

 

اجاق گاز تکنو در چند مدل به بازار عرضه میشوند:

اجاق گاز MDF تکنو

اجاق گاز فلزی تکنو

اجاق گاز تمام استیل یا نما استیل تکنو

 

ویدیو معرفی اجاق گاز نما استیل تکنو فلشخور

 

 

معرفی انواع اجاق گاز طرح فر تکنو

 

 

1-اجاق گاز MDF تکنو

اجاق گاز ام دی اف تکنو مدل 1004

اجاق گاز ام دی افی تکنو با بهره گیری از بدنه و نمای ام دی اف یا نئوپان روکش وکیوم درجه یک باعث شده جزو پرفروش ترین اجاق گاز های موجود در بازار شناخته شود، طراحی نمای زیبای این دسته از اجاق  گاز ها باعث شده با هارمونی کامل کابینت های آشپزخانه همخونی داشته باشد.

اجاق گاز ام دی افی معمولا دارای صفحه شیشه ای از جنس سکوریت میباشد که مقاومت نسبتا بالایی را نیز دارد، صفحه استیل هنوز جزو تولیدات این برند در مدل ام دی افی نیست و درصورت تولید حتما ذکر میشود.

در مدل های مختلف این نوع اجاق گازها از سیستم فندک جرقه زن مختلفی استفاده شده در یک سری از مدل ها مثل اجاق گاز ام دی اف تکنو مدل 1024 از فندک سرخود یا اتوماتیک روی ولوم استفاده شده که همزمان با به چرخش دراوردن ولوم اجاق فندک عمل میکند.

در مدل های دیگر مثل اجاق گاز ام دی اف مدل 1004 از فندک روی پنلی که در بین ولوم ها و در نمای روبه رو قرار گرفته استفاده شده که به صورت جداگانه باید فندک را با فشردن کلید آن استفاده کنید.

سرشعله های اجاق گاز های تکنو در تمامی مدل ها از جنس چودنی میباشد البته قابل ذکر است که در مدل های ام دی افی سرشعله های چودنی مربع دارند مانند تصویر زیر:

اجاق گاز صفحه شیشه ای

شاید برایتان سوال باشد که اگر به اجاق گاز ام دی اف آب بخورد خراب میشود؟

درجواب به این سوال باید بگوییم که بستگی دارد به مقدار آب، اگر اجاق گاز مدت زیادی را در آب بماند طبیعتا باعث باد کردن آن میشود.

اما اگر به صورت سطحی خیس شود یا با دستمال مرطوب تمیزکنید خیر مشکلی برایش پیش نمیاید.

 

 

 

2-اجاق گاز فلزی تکنو

اجاق گاز طرح فر فلزی تکنو

این مدل از اجاق گاز ها مقاومت بیشتری در مقابل اجاق گاز ام دی اف را دارد و وزن سبک تری هم نسبت به اجاق گاز ام دی اف دارد.

جنس بدنه اجاق گاز فلزی تکنو از گالوانیزه میباشد که معمولا لعاب شده هستند، ضخامت ورق استفاده شده در حد استاندارد است و از این بابت نگرانی پیش نمیاید

نمای این نوع اجاق گاز معمولا شیشه ای میباشد ولی شیشه سکوریت و نشکن نیستند که باید احتیاط کنید، درصورت شکستن شیشه ها نیز میتوانید به صورت مستقیم از شرکت یا شیشه بری تهیه کنید.

صفحه این مدل از اجاق گاز ها هم شیشه ای سکوریت میباشد هم استیل ضد زنگ

سرشعله های چودنی دارد که معمولا به صورت مربع هستند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و وزن قابل توجهی را تحمل میکند.

 

 

3-اجاق گاز نما استیل تکنو

اجاق گاز طرح فر استیل تکنو

این مدل از اجاق گاز های تکنو که از ورق استیل در نما و بخشی از بدنه آن استفاده شده جذابیت خاصی به اجاق گاز بخشیده که استیل آن از نوع ضد خش و ضد زنگ میباشد که درگر  نگرانی زنگ زدن یا استفاده در محیط های مرطوب را به همراه ندارد.

اجاق گاز نما استیل هم در دو مدل تولید میشود مدل فلش خور و مدل غیر  فلش خور، غیر فلش خور که نیازی به توضیح ندارد اما مدل های فلش خور قابلیت پخش موزیک را دارند که با استفاده از ریموت کنترل میتوان صدای آن را کم و زیاد یا جابه جا کنید که این مورد جزو آپشن های قابل توجه یک اجاق گاز به حساب میاید.

در نمای جلوی این اجاق گاز از شیشه ضخیم و با کیفیت استفاده شده که جذابیت خاصی به این محصول بخشیده.

 

 

خدمات و نمایندگی اجاق گاز تکنو

تمامی محصولات و همینطور تمامی مدل های اجاق گاز تکنو دارای دو سال گارانتی شرکت تولید کننده و همینطور 10 سال خدمات پس از فروش میباشد که در سراسر کشور سرویس کار برای نصب و ارائه خدمات به مشتریان گرامی را در نظر گرفته است.

 

محصولات موجود تکنو در فروشگاه جنرال حیدری:

(این لیست در صورت موجودی جدید آپدیت میشود)

 

اجاق گاز ام دی اف مدل 1004 تکنو

اجاق گاز نما استیل تکنو فلش خور

اجاق گاز ام دی اف تکنو مدل1006

اجاق گاز ام دی اف مدل 1024 تکنو

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

اینکه چه چیزی میتونه حال آدم رو خوب کنه، انتخابش با خودمونه.
بعضی انسان ها با برخورد اولین قطره بارون به صورتشون حالشون خوب میشه.
اما بعضی دیگه شنا توی عمیق ترین قسمت اقیانوس هم حالشون رو خوب نمیکنه.
​​​​​​​
کمیت مهم نیست حتی کیفیت هم مهم نیست، این احساسه که برای قلب ارزش داره.
​​​​​​​
نظرات شما باعث دلگرمی تیم نویسندگی بلاگ جنرال حیدری میباشد...

چند خطی با نویسنده

محمد گفت:
خیلی ممنون از اطلاعات مفیدتون
اول فکر میکردم هرچی اجاق گاز تکنو تو بازار هست برای یه برنده
نگو چند تا برند مختلفه ????????‍♂️
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش